Στην Αμοργό θα μπορούν πια να εκδίδουν Δελτίο Ταυτότητας οι πολίτες του νησιού μετά την σημαντική απόφαση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, η οποία βάζει τέλος στην ταλαιπωρία των Αμοργιανών που έπρεπε να ταξιδέψουν στη  Νάξο για να βγάλουν αστυνομική ταυτότητα.

Ο Δήμαρχος Αμοργού Λευτέρης Καραΐσκος στις συναντήσεις του με την ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας είχε θέσει την αναγκαιότητα επίλυσης του θέματος καθώς και την ανάγκη ενίσχυσης του αστυνομικού σταθμού της Χώρας με έμψυχο δυναμικό, τουλάχιστον στην τουριστική περίοδο. Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ικανοποίησε και αυτό το αίτημα γεγονός που ενισχύει το αίσθημα ασφαλείας των κατοίκων και των επισκεπτών.

Από εδώ και στο έξης, τουλάχιστον μία φορά το μήνα, θα έρχεται στην Αμοργό, αρμόδιο στέλεχος του Α.Τ Νάξου ώστε να πραγματοποιούνται όλες οι διαδικασίες και οι πιστοποιήσεις εγγράφων για την έκδοση δελτίου ταυτότητας.

Ο Δήμαρχος Αμοργού Λευτέρης Καραΐσκοςδήλωσε σχετικά :«Πρόκειται για μια θετική και ουσιαστική εξέλιξη που βάζει τέλος στην πολύχρονη ταλαιπωρία των Αμοργιανών. Η έκδοση ταυτοτήτων στο νησί  αποτελούσε πάγια διεκδίκησή μας και για αυτό αισθάνομαι δικαιωμένος που το καταφέραμε.  Ευχαριστώ πολύ τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Λευτέρη Οικονόμου, τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Μιχάλη Καραμαλάκηκαι τον  Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου Υποστράτηγο Μανώλη Δουρβετάκη που ανταποκρίθηκαν στο δίκαιο αίτημα μας. Ο αγώνας μας για της αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πολίτες συνεχίζεται.»